2/13/2015

Napsala Nagat | Tagy :

Srazy otaku komunity se všeobecně pořádají proto, aby se "setkali lidé se stejnými zájmy".
V překladu to znamená "konečně uvidím ty magory z icq/skypu/chatu."Spousta lidí jede na sraz s tím, že si pokecá s Osobou O.
V praxi to pak funguje tak, že přijedete a nikoho nepoznáte, protože na sobě nenají nick a ikonku. V nejhorším případě mají tak vymakaný cosplay, že jim není vidět do obličeje.

Takže máte dvě možnosti. 1. Najít si nějakou neznámou spřízněnou duši (v půlce rozhovoru zjistíte, že se vlastně znáte)
2.
Počkat až si O. najde vás. To probíhá asi tak, že nervózně přešlapujete na okraji hemžícího se hnízda a najednou na vás někdo skočí zezadu.
To mě přivádí k dalšímu bodu."HUG! *_*" aneb, kdyby se pohlavní nemoci přenášeli objetím, je celá otaku komunita mrtvá.
Největší zlo je, když vám někdo strčí do ruky cedulku "Free hugs!", ale k tomu se dostaneme v kapitole Zákeřnosti.

Takže když už vás 120% lidí obejme (90% + 30% si přijde dvakrát) a vy máte dost fyzického kontaktu na další 3 měsíce dopředu*, můžete jít znova hledat osobu O. Následuje kličkování mezi ozbrojenými yaoifanynkami. (Neyaoifanynky neexistují a mužské pohlaví se už dávno ukrylo do nejbližší nalívárny.)
Při této cestě vás čeká mnoho úskalí, které vás nutí sejít z cesty. Například věty: "Mám tu sušenky a jiné jídlo!", "Mám teplý čaj!", nebo nejtěžší kalibr "Mám v notebooku Obří WTF!". Nagat cestu nedokončila. Osobu O. nenašla a zbytek srazu strávila hýkáním nad doujinama. (Díky všem, co mě nakrmili!)

Zákeřnosti
První ze zákeřností je již zmíněná cedule "Free hugs". Držet ji v ruce na otaku srazu je asi tak bezpečné, jako mít lízátko u úlů velkovýrobny medu.
Šance na přežití je 5%.
Další zákeřnost je notebook. Kdokoliv kdo má wifi je oblíben davy. A kdo má nějaká zajímavá doujinshi je oblíben ještě víc
Zbraně yaoifaninek. Na APH dni byly velmi chytře zakázány všechny ostré zbraně a předměty od 3, 958 kg. Příště by to chtělo trochu upgrade, protože yaoistky jsou sami osobě nebezpečné a Češi jsou vychcaní a když se to spojí, výsledek je alternativa atomové bomby. Na vysvětlení: trvalo necelých 30 minut, než někoho napadlo jít do Alberta a koupit okurku.
Foťák. To je krabička, která dokáže zachytit situace, které si nepomatujete. Fakt si nepomatuju, kdy jsem omakávala Shota Prusko. O_o

 Takže ať shrnu, co se stalo na Hetalia dni.
"Vrhli se na mě špioni, sesypali se vyhynutím ohrožení plazi a hranostajové. Krmili mne neexistujícím kaviárem. Nymfomanky zpochybňovali moje mužství, vyhrožovali mi znásilněním na ježkovi, strašili těhotenstvím, ba dokonce orgasmem –a to takovým, který není doprovázen rituálními pohyby! Brrr!"- Andrzej Sapkowski, Zaklínač.

*Skutečně. Po Aph dni mám dostatek fyzického kontaktu, dokonce s lidmi! A to prosím ŽIVÝMI LIDMI. Do Silvestra budu schopná fungovat. Pak musím co nejvíc lidí ožrat, aby mě taky objali. XD

http://www.kolkolkol.com/

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs462.ash2/73561_1398608539258_1653612911_993391_7280965_n.jpg
@ Foto by Laknea

0 Komentáře:

Okomentovat

Jménem Nadgalaktické aliance gayfreaků a Temna (N.A.G.A.T.) děkuji všem komentujícím za příspěvek.