2/15/2015

Napsala Nagat | Tagy : , ,

   Chápu, že tady asi není moc lidí, které zajímá obsah mých mokrých snů. Ale nějak musím obhájit svou nepřítomnost.
"Polámal se mraveneček. Ví to celá obora.
O půlnoci zavolali... však vy víte. Doktora
."
–Oblíbená básnička lidských mláďat.
   V rámci přípravy na přednášku na AF –následuje podprahová reklama. NAGATINA PŘEDNÁŠKA! NAGATINA PŘEDNÁŠKA!- jsem se rozhodla, že se podívám na nejoblíbenější věci ve slashové subkultuře. Takže Harry Potter, Doktor Who, Torchwood, Merlin a Sherlock...
A hádáte správně. Přes druhý bod jsem se nedostala.

EDIT, VÝSMĚCH A SPOILER: /Spoiler, chápete? Víte, co by udělal Doktor, kdyby věděl, že chcete znát spoiler, že?
Takže se vyjádřím k posledním dílům Doktor Who ve čtvrté řadě. Journey's End
Název epizody skvěle sedí.
Nejen že, skončil Desátý Doktor, ale skončil i můj limit nejen na megavideu.
Vždycky mám vypočítaný čas tak, aby mi megavideo sedlo na těch 45 minut jednoho dílu... Nepovím vám, jak to dělám, je to mé osobní tajemství.
Takže běžně zvládnu 3 třičtvrtěhodinové díly. Bohužel jsem si nevšimla, že poslední díl je speciál, tudíž má asi 70 minut.
Tudíž když se měl superracovní David Tennant přeměnit v nagelované dítě Matta Smithe se stala vtipná věc.
Ve chvíli kdy začal zářit a jeho obličej zmizel, se mi video vyplo, že prej si mám hodinu počkat.
Za minutu později nám vypli elektriku, takže jsem měla docela slušnou chuť rozmlátit v 11 v noci svůj počítač. Ikdyž za to ten chudák nemohl.
Takže se dá říct, že můj Doktor zemřel a nikdy se nereinkarnoval... Cha! Chápete to?!
Megavideo mě zachránilo! Udělalo pro mě něco, co pro vás ne!
V mých dětských vzpomínkách bude Doktor navždy inteligentně vypadajícím bišem v konverskách!
Neberu v potaz, že před svou smrtí vyváděl jako ženská... Moment. Ženské v Doktorovi přece umírají hrdě!
MILUJI TĚ, LIMITE NA MEDAVIDEU!
A teď ten Sherlock...***
"I need a doctor. Call me a Doctor. I need a Doctor to bring me back to live!"
–Píseň, kterou začnou hrát v rádiu, pokaždé, když ho zapnete.
   Doktor Who je Britský sci-fi seriál, který běží od roku 1963. Sem tam si dá pauzičku.
Momentálně ho vysílá televize BBC (známý to základní kámen slashe). Britové jsou na něj hrdí.
Ono jim asi nic jiného nezbývá, vezmeme-li v úvahu jejich kuchyni, architekturu a to, že jezdí vlevo...
Každopádně chci napsat spoustu informací orgasmech minulého týdne  nechci vědět, co se mnou bude za měsíc, takže raději začnu.

O čem to vlastně je? Takže zopakuji informaci, že je to sci-fi a běží od roku 63... 
O čem to asi může být?! Samozřejmě, že o ničem!
Doktor je poslední žijící Pán Času, což je mimozemská rasa o které by se dala napsat slušná magisterská práce. První vesmírný problém: jsou všichni Time Lordi muži (???), kdo jim dává ty jména (???) a je tam i někdo, kdo se jmenuje I Didn't Pass (Who Didn't Pass by byl cool název). Prostě by to bylo nadlouho. 
A tenhle Doktor cestuje v čase s pěknýma ženskýma a sem tam zachrání lidstvo. Navzdory tomu, jak úchvatně to zní si vzpomeňte, co se vysílá u nás. 
Ordinace v Růžové zahradě.
    Doktor je více-méně nesmrtelný.
Pokud má zemřít, tak se jaksi... reinkarnuje (to není to správné slovo).
Od začátku seriálu vystřídal už 11 form. A s každým hercem je mladší a mladší.
V roce 2050 ho bude hrát embryo.

    O pár řádků výš jsem se zmínila o ženách. Doktor má takový špatný zvyk, brát si sebou na cesty ženy.
Napřed jsem netušila, proč to dělá, ale pak mi tak nějak došlo, že těch pipek je tam minimum. Většinou jsou to yaoistky, nebo jiné silné nezávislé ženy... Hahaha. ÉÉÉh...Většinu z nich nesnáším. Ale fandila jsem Rose.
Bože, já TAK fandila Rose! http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2010/317/9/e/a_breach_in_the_vortex_by_geodex-d326men.jpg
Ne, vážně. Ona měla ráda ti jeho devátou verzi. To ji šlechtí.
Ten mi totiž moc hypofýzu netrhal. Ikdyž teda ten sentimentální konec..
Každopádně.. Představte si, že máte TARDIS
(to je něco jako vesmírnej sporťák), jste prakticky nesmrtelní,
nestárnete a máte tvář Davida Tennanta.
Právě jste se dozvěděli pravý důvod, proč se na to dívám
.
A Doktor se diví, že se s ním chtějí ženské pářit.
Když tak cestuje v časoprostoru, měl by si promluvit se Sigmundem Freudem.
"Hele! Monstrum a ženuška! Ale nejsem si jistý kdo je kdo.."
–The Master o Jackovi a Marthě (V libovolném pořadí)
http://www.buddytv.com/articles/Doctor-Who/images/john-barrowman-5.jpg   Kapitán Jack je postava, která jen sem tam prolítne. Pomatujete na Matta z Death Note? Byl tam dohromady 15 vteřin a vysloužil si miliony fanatických fanynek. Jack je na tom podobně. Hraje ho John Barrowman.
O tomhle herci jsou všeobecně známé 2 věci.
1. Má opravdu sexy pozadí.
2. Má manžela.

Přesto nebo spíš právě proto ho obsadili do role akčního hrdiny a bývalého BadBoye. Upřímně i má malá sestra vypadá se vzduchovkou víc přesvědčivě, než Barrowman se samopalem. Ale třeba ho podceňuji. Třeba je jeho hezunký xichtíček jen prostředkem infiltrace... nebo tak něco.
Dívky jsou pochopitelně nadšeny. Doktor Who je takový hezky britsky asexuální seriál, ale když se tam objeví Jack, tak to smrdí sexem i přes obrazovku. Proto si vysloužil vlastní seriál. Torchwood.
 "Našel jsem svého Doktora." -Kapitán Jack v neurčitém díle.

Torchwood je postaven na stoprocentním výtažku fanservisu.
Zatím jsem ho moc neviděla...Asi první sérii a pak teplý díly... Ale upřímně. WTF? A já si myslela, že Kriminálka Miami je z cesty.
Důvod, proč se na něj přece jen dívat, si odvodíte z tohoto videa:



Takže, pokud nemáte co dělat (Nudí vás Hetalie? Chcete vědět něco i o jiných národech, než jen jsou ty na Zemi? Toužíte poznat pravou povahu Iggylanďanů?) tak se podívejte. (+ vedlejší efekt. Začala jsem celkem rozumět té úchylné britské angličtině.)
Bude se vám to líbit. Začněte od druhé série nové řady... David Tennant se musí líbit každému. Líbí se i mé matce. Děsí mě to.
Fantyp: Možná vám trochu vrtá hlavou, kde jste toho neurotického psychoše viděli... Ciboha, kde já jsem ho jen viděla? Kde jen to bylo? Možná... Možná.... Možná v Harrym Potterovi?
Fantyp 2:Spousta povídek...Fakt...Fakt hrozných povídek...

Mimochodem nějakej tejden tu nebudu. Jdu totiž... To byste nevěřili... K Doktorovi! XD

1 komentář:

  1. Wáááááááu, zase další článek, se kterým plně souhlasím xD
    A jsem moc ráda, že nejsem jediná kdo fandil Rose (Rose Tylerové-https://www.youtube.com/watch?v=QPrttXIsMaE mimochodem BACHA! Obsahuje spoilers!) a nesnášel ty ostatní... Ještě možná Donna. Ale ten zbytek ne.
    Btw, tvoje teorie s embryem se nepotvrdila-hele :D https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--IkMhL4QW--/c_scale,fl_progressive,q_80,w_800/18xu674cnuajvjpg.jpg)

    OdpovědětVymazat

Jménem Nadgalaktické aliance gayfreaků a Temna (N.A.G.A.T.) děkuji všem komentujícím za příspěvek.