2/13/2015

Napsala Nagat | Tagy : , , ,
 Původně jsem chtěla navázat na Slovník, nejen pro začínající yaoistky, ale ukázalo se, že článek nebude plnit účel slovníku.

Pokud se ve sféře anglických yaoi povídek pohybujete trošku obratněji, už jste si možná všimli, že Američané i v slash fikcích podléhají módním trendů. Dívka se tak naučí spoustu nových slov, které by neměla dále interpretovat v hospodě.

Například kolem Nového roku jste nemohli jít na kink meme, aniž by jste nenarazili na tag "intercrural sex".
Nechce se mi to moc rozebírat, ale pokud chcete –jó- moc vědět, o co jde, tak se to dá opsat jako "thighjobs and thighfucking".
Na konci jara, podle mé teorie na tom měla velký podíl premiéra Sněhurky, došlo k rozšíření tagu "somnophilia".
Tehdy jsem si řekla, že tagy zaslouží svůj vlastní článek a můžu vám prozradit, že TENTO ČLÁNEK o tazích nebude.

Je o módním trendu posledního měsíce. A už v úvodu jste si mohli všimnout, že tento článek nebude o tématu pro slabé povahy a nevinné duše.
Vlastně jde o něco, co spadá do kategorie: "publikovatelné jen u Nagat na blogu".

Alpha/Omega Universe

 Přísahám, že to bylo poprvé,
co jsem v půlce sexuální scény položila mobil
a říkala si "co jsem to dop-
 zrovna přečetla?"
- Neznámá vojínka


Omegaverse. To je taková věc, která trhá muže na základní buněčné úrovni a mění je na něco, co už není mužem.

Začneme něžně a vysvětlíme si situaci.
1. Jde o Another universe – tedy jiná realita/pozměněný vesmír.
2. Připravte se na hardcore OOC – out of charakter/postavy, které se chovají tak, jak by se v originále nikdy nechovali. Prostě jako kdyby si Nagat vzala sexy kožený obleček a zavřela nějakou svou známou do sklepa, protože navzdory všeobecnému mínění, tohle Nagat normálně nedělá.
3. Mpreg combo – Spousta těhotných chlapů.
4. Knotting, self-lubrication, heat cycle – fakt divný věci, o kterých se zmíním později, ačkoliv lituji sama sebe, že jsem s nimi obeznámena.
5. Alpha/Omega – písmena řecké abecedy, často zneužívaná pro vyjádření protikladu a podobně.

Omegaverze je realita, ve které neexistují ženy. Totiž ženy jako ženy. Lidé se dělí na alfa/dominantní jedince a omega/submisivní jedince.  Občas se tam objevují i osoby s označením beta, cože je něco jako dělnická třída, tedy nobody give a fuck about them.
Pokud Grek mluvil kdysi ve své přednášce o degradaci mužství, a tím měl na mysli klasická yaoi, omegaverse by mu pravděpodobně způsobila noční můry na hodně dlouhou dobu.
Omega charakter je totiž něco tak ubohého, že se to dá popsat jen názorně.

Představte si toho nejubožejšího ukeho, kterého můžete. Pokud nikoho nemáte, tak třeba takový Ayase je vyhovující pracovní materiál. Odstraňte jeho schopnost na týden opustit svého semeho. A taky ten hrdinský syndrom, který ho nutí svého majitele chránit. Vzniklou bezcharakterní ubohost vynásobte sedmi a umocněte na nekonečno. Tadá! Máte Omegu! Nafukovací panu, co umí plakat! 
Alpha je proti tomu absolutně dominantní forma mužského charakteru. Tedy seme, nebo rovnou- Alfa samec.
Omegy plně podléhají vůli svých alpha partnerů. Taková postava nemá absolutně žádnou možnost obrany a upřímně, není to až tak sexy, jak to zní. 




"Já jsem něco takovýho psala s Kaťou v patnácti."
"Hele, takový povídky nejsou špatný.
Ale tahle omega-cosi, je jako tvá puberťácká povídka,
krát další taková povídka, a to na padesátou."



Pochopitelně v takovémto světě by se asi dost těžko bojovalo za rovnoprávnost, takže s omega jedinci je opravdu zacházeno jako s kusem hadru. Nemají ani volební právo. Hahaha, vy se smějete, ale já to myslím vážně. 
Alpha/Omega je společenský status. Je to jako kasta a není zvláštností, že se tak postavy vzájemně oslovují.

Většinou povídky dosahují kink levelu 9000, často obsahují prvky BDSM a jsou to všechno E, M, R-18, nebo cokoliv, co dosahuje ratingu redtube. Ačkoliv se zákony různých realit liší (jsou tu světy, kde mají omegy drobnou rovnoprávnost, můžou vstoupit do armády a podobně / naproti tomu existují tu temně středověké reality, kde by omega charakter štěstím jásal, kdyby mohl být děvčetem ve staré Číně), základní principy jsou velice podobné.
Protože, jako bonus k celkové submisivitě, mají omegy ještě několik biologických zvláštností. 

Očitá svědectví:
"-It is the time when omegas are ready to produce offspring.-
Doufám že nečtu to, co jsem právě přečetla."
"Bojím se, že ano. Hele, je to jejich úděl.
Pokud se ošklivě nemýlím, nemají ženy.
Totiž ženy jako ženy. I ženský jsou alpha/omega"


Omega postavy, nahrazují v této realitě ženskou (hahaha) a to se vším všudy. Dobrá, definujme si napřed slovo ženská: Ten typ osoby, co vidíte v hentai.
Nyní se dostáváme k tomu slovníčku. Omegy mají pár super schopností, například ty self-lubricating bumps.
V praxi to znamená, že když praštíte omega charakter mezi nohy kladivem, stanete se svědky vzniku Niagarských vodopádů. Celkem se to hodí, když se ztratíte na poušti.
Také mají velmi silné feromony, což je dost slušný handicap, protože Omegu poznáte podle dříve než ji uvidíte. 


Omega charaktery také podléhají něčemu, čemu se říká heat cycle, a biologové se schopností Angličtina už zdrhají za sedmero hor.
Jde vlastně o pářící období – v Omegaverse to znamená, že pokud se dostane Omega do "heat" začne produkovat tolik feromonů, že ji Alfa ucítí i přes železobetonovou zeď, vodní masu, stratosféru a pět jiných vesmírů. Podobnost s vaší hárající fenou, bohužel, není čistě náhodná. Je to taky jediné období, kdy má Omega skutečně chuť na sex a je nejpravděpodobnější, že otěhotní.
A ano, čtete správně.  
A údajně jsme pořád ve sféře yaoi a slashe.
Typický příklad heat cycle.

Pokud si myslíte, že jsem s hrůzami skončila, dovolte mi ďábelský smích.
Jde o rozšířenou AU, což znamená, že se fanatičky pustili do komplikovaných teorií utvářejících tenhle zvrhlý fantasy svět.
Nechávám v originále, protože i když jsem Nagat, na český překlad nemám koule. A taky to není potřeba.

alpha males (large penis, testicles, knot, capable of impregnating male or female omegas)
alpha females (penis/testicles, knot, capable of impregnating male or female omegas, technically functional breasts, no vagina/uterus/ovaries)
omega males (functional but sterile penis/testicles, no knot, heats, self-lubing ass, internal vagina, capable of being impregnated by male or female alphas)
omega females (vagina/uterus/ovaries, breasts, heats, capable of being impregnated by male or female alphas)

 Doufám, že vás ten popis dostatečně zhrozil, ale jak už jsem řekla, ne všechny povídky mají stejné zákony. Tohle je už poměrně vrcholový případ.

Jo, zapoměla jsem na to knotting.
Knotting is a kink based on the bulbus glandis, "an erectile tissue structure on the penis of canid mammals.

"Knots are not my kink, but I think there's an element in this kink that also makes non-con/dub-con popular, which is lack/loss of control. They literally can't separate!
They literally can't stop copulating until a physical need is met! That sort of thing."


Opět se vyhýbám překladu. Obzvlášť proto, že mi to připomíná něco, co patří do sekce furry a tam raději nechodím.
Výsledek obrázku pro omegaverse gifMusím se přiznat, že  nevím nic o vzniku sekty, která tuhle hrůzu založila, (stopy vedou k Supernatural) ani o jejím účelu, ale oh fuck MAN! This shit as SO FUCKING WRONG in MANY WAYS!
Můj první kontakt s tím byl docela krutá studená sprcha... ok, ne, spíš jsem se cítila jako kdyby mě hodili do stáze. Takže vám to říkám plus minus opatrně, aby jste nebyli tak zděšeni jako já, až na něco podobného narazíte. 
Opravdu, lidi, jaký má tohle účel? Smysl? Důvod? Cokoliv?
Je to nějaká pomsta mužské rase, nebo čtenářům?
Sotva jsem překonala odpor k mpregu (Ne, vážně, některé můžou být vtipné. Pokud se například nepovede kouzlo, někdo z toho otěhotní a ukáže se, že čeká Celozrný Chleba, tak je to hilarous) a vy mi jako odměnu strčíte celou alternativní realitu, kde je znásilnění za účelem reprodukce, společensky vyžadováno?
Ar u fuck kiddin' meh?
Jako třešničku na dortu jsem narazila jsem děvče, co tvrdilo, že alpha/omega věc předchází sexismu. Protože, přece jenom, alfa může být jak muž, tak žena, a omega to samé. 
Holka zlatá, omegaverse je to nejsexističtější, s čím jsem kdy měla kontakt, a to mě vychovala feministka.

Ať vás trochu uklidním, existují i alpha/omega povídky, které jsou roztomile vtipné, protože některá období během heat cycle mohou s Omegami dělat zajímavé věci. V těch modernějších realitách výsledná omega-kreatura velice připomíná děvče s periodou. O submisivním chování nemůže být řeč. Spíš by se dalo mluvit o velice velice naštvaném křečkovi... žralokovi... godzzile... ale no tak, která z vás někdy chlapům nepřála, aby si to zkusili?
Ale i tak je to děsný.
Můžu poprosit?

Taková headcanonická omegaverse –ačkoliv je mnohem něžnější než ty, které páchají yaoistky různým fandomům- je Starfighter.
HA! A teď už se toho nezbavíte!
Hey, I just met you and this is crazy, you bit my lip and than you said "
You are my bitch", so fuck me maybe.
Abel je typický omega charakter, ačkoliv to zatím nevypadá, že by podléhal nějakému pářícímu cyklu.
"There are three types of men, alpha males, beta males, and omega males. Alpha males are like any ordinary guy with the exception of their cocks, they work just like canines (the knot, tons of cum, strong breeders, etc) The beta male, is an ordinary guy without the special cock. Omega males are capable of child bearing and often called bitch males."
A co si z omegaverse odneseme?

 Spoluvýzkumník: June
PS.: Vyprošuji si obdiv a slávu za to, jakýma srancema jsem se musela kvůli tomuhle článku probrat. Mám mírné trauma, protože několika omegám ve fanfikcích narostly po otěhotnění kozy a JÁ MÁM KOZOFOBII! Loki s mou velikostí podprsenky mě bude strašit jěště několik měsíců, takže bych prosila velké plyšové medvědy, čokoládu a Dr. Peppera.
PPS.: Pořád se ptáte na to, co je headcanon. To je něco, co fandom považuje za canon, ačkoliv to v originále nebylo. Může to být třeba úplná hloupost, ale lidem se to líbí, takže ji přijímají plošně jako canon. Je to hodně rozšířené v Homestucku. Například: Davův brácha se o Dava stará od devatenácti. Nikde to nebylo. Všichni to přijímají jako fakt.

2 komentáře:

  1. Hm... Pokud jsem někdy říkal, že vím, co jsou to děsivé noční můry, tak mě něčím praštěte. Po tomhle to beru zpátky. Nemám potřebu se přiznávat ke své identitě, protože opravdu nejsem hrdý na to, že jsem tohle dočetl až do konce. Jen mě zajímalo, o čem ty blbosti na wattpadu vlastně jsou. Ale asi bych udělal lépe, kdybych si to odpustil. Nic proti, jen to téma mě vyděsilo až k smrti, takže tak. Upřímně tě obdivuju. Já bych si totiž na sepsání a zveřejnění něčeho takového netroufl bez předem rezervované místenky do cvokárny.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento článek JE špatný až na samotné dno obsahu. To psal člověk, co o tom očividně NIC neví. To je vidět už z obsahu.

    Nic ve zlým, jsem benevolentní člověk, ale ty očividně ne... Spíš nechápavej nebo nesolidní, nevím, jak to nazvat, pardon :)
    Půlka článku je totálně blbě :D, ze samotné podstaty :D. Je vidět, žes nikdy tento svět víc nezkoumala. Kolik si přečetla povídek, tři? Tři blbé povídky? Gratuluji, vyhrálas Jackpot.
    To je možná k politování spíš pro tebe, ne tvých ne-zájmů. Tys byla osoba, co to podělala ve zjišťování. Nezlob se, ale fakt jo. Podíl těch lepších povídek třeba na AO3 je třeba vyšší oproti těm sračkám (ano, jsou tam, všichni to víme, všude jsou).

    Nic ve zlým. Prostě OV není to, co tady popisuješ. Ano, přiznávám i já, může být z části, když je člověk, co ho píše, debil. Ale je to jen prostředek k mnoha jiným směrům. Debil může psát i mary sues nebo sci-fi jako takové. Debilové se najdou všude bohužel.

    Když člověk má rozum a nějaký to běžný vnímání světa, dokáže napsat a podat OV svět jako docela solidní svět.
    Ty tady podáváš veškerý OV svět jako totální sračku a to VÁŽNĚ není a nikdy nebyla pravda. Pochopitelně ti nemůže nikdo zakázat lhát na vlastním webu, ale doufám, že uznáš, že v komentářích mohou lidi proti tomu oponovat, když znají pravdu.

    Přijde mi fakt blbý psát tyhle nepravdy, když si člověk nezjistí všechno, nic ve zlým, tohle je tvá špatná pověst, ne lidí, co píší OV a nezastávám se jich jen proto, že mám OV ráda. Nemám OV ráda z principu. Mám to ráda, protože autoři, které čtu, pojednávají o emancipaci, o zákonech, o svéprávnosti, o právech, OV svět je plný skvělých témat k pojednání.

    OdpovědětVymazat

Jménem Nadgalaktické aliance gayfreaků a Temna (N.A.G.A.T.) děkuji všem komentujícím za příspěvek.