2/12/2016

           Po letech trpělivého (to sotva) čekání se svět konečně dočkal Deadpoolova filmu, který jsme si všichni (většina) zasloužili. Jako všichni ostatní, kteří se nikdy neobtěžovali přečíst jedinej Deadpoolův komix (valná většina), jsem byla ohledně filmu skeptická, protože řekněme si to upřímně, v prvním traileru nebyl jedinej vtip, kterej už nebyl v Kameňáku (why).
Byla jsem dost unimpressed už od chvíle, co byl zveřejněn ten promo poster "Bad Ass, Smart Ass, Great Ass," protože Reynolds je fakt beta babe a wet dream většiny chlapů, ale tohle je první film (s Deadpoolem. X-Men Origins neexistuje, jediná dobrá věc byl leaked workprint), musely se zvládnout bicepsy a na workout zadku očividně nebyl čas. Všechny ty první Marvel singlovky jsou dost sad, snad kromě Iron Mana a Antmana.
Po prvních patnácti minutách filmu jsem byla nucena vzít zpět všechno, co jsem předpověděla na základě trailerů. Ten film má všechno.
Specificky pegging.

           V současné době se na ČSFD svádí věčný boj kolem místo 40. nejoblíbenějšího filmu. Tam,  kde se už lepší dobu rvali v bazénku napuštěným olejem Amadeus a Star Wars, ep. VII, je teď k nalezení dost agresivní threesome právě s Deadpoolem. Ten seznam obecně dokazuje jednak, že moderní společnost nemá absolutně vkus, protože Mad Max spadl na 218 a největší Spielbergova honitba, aka Schindlerův seznam, je pořád v top pět.[1] 


           Jsem si jistá, že brzo někdo Deadpoola zjebe na dvoustovku, protože na něj půjde do kina s pocitem, že mu to nerd fashion velí a nakonec bude těch 120 minut zmateně sedět, protože nepochopí jedinou referenci, což je docela problém, protože ten film vlastně ani nemá pořádnej příběh, je to série popkulturních referencí na všechno a pokud si myslíte, že znáte fandom, kterej Deadpool nevyplenil, tak je to proto, že jste to viděli jen jednou. Mě by třeba dost zajímalo tohle. Je AU, kde je Wade Wilson Brit, V for Vendetta? Byla celá ta backstory vlastně reference? A fakt jsem viděla dicka?

           Smutný je, že pokud jste čekli trailery, tak začátek filmu můžete rovnou přeskočit, protože, yeah, neviděli jste úplně všechno, ale viděli jste většinu a je do dost opruz. Ačkoliv to není Batman vs. Superman, na který vlastně vůbec jít nemusíte, nebo Suicide Squad, na který půjdete stejně jen proto, abyste viděli, jestli bude Jared Leto stejně edgy, jako kdokoliv s výjimkou Marka Hamilla, he's a precious sweet man, kdo kdy hrál Jokera. Je tady slušná šance, že půjde Britney all the way a oholí si hlavu. Jinak je Deadpool poměrně uspokojující, pun intended, a reakce jsou obecně velice dobré. Pár slečnám se u filmu spustila perioda. Místo preventivního potratu běžte na Deadpoola.

         Měla jsem dost hypen ve chvíli, kdy jsem zjistila, že soundrack dělá Junkie XL. Bohužel, další Brothers In Arms se nekoná, a ačkoliv je Maximum Effort taky fine, ve filmu ho prakticky neuslyšíte, protože zanikne v mixu cheesy romantických songů a Gon Give It To Ya, damn hoe, proč mi to děláš, neposlouchám rap. Ale ono je to vlastně docela legit, vzhledem k tomu, že je to romantickej komediální akčňák. Nekecám, četla jsem recenzi, která tvrdila, že si Deadpool očividně spletl romantiku s kinkama. Cyve, Wade Wilson nemůže za to, že nevíte, co je rimming. Tohle byla nejlepší pětiminutová sex scéna, kterou jsem kdy viděla. Brotip: Vemte přítelkyni na Deadpoola a oslavte Valentýn. Fembrotip: Vemte přítele na Deadpoola a řekněte mu, co chcete k MDŽ. Sranda pro celou rodinu.

         Celou tu nádheru v kině doplňují titulky, které spáchal František Fuka, muž, který přeloží "kebab" jako "gyros," což mu vytesejte na hrob, na druhou stranu toho chlapa taky viděli na mým yaoi panelu pár let zpátky, to člověka dost poznamená. A taky všechny ty teplý věci v titulcích podchytil správně, takže budiž mu kebab odpuštěn. Definitivně donutím jít mé homofobní přátele do kina na 3D, zaslouží si rozkrok v obličeji.[2]

           Vlastně jediný, co můžu Deadpoolovi vytknout je, ta jednoduchá storyline a flashbacky ze začátku celkem nepříjemné, ale taky, jak byste to chtěli vyřešit, že jo? Chronologicky? Bruh, na to je Wade Wilson moc special fucking snowflake.

Dávám pět hvězdiček, protože nejsem píča.


[1] Jsem teď nedávno zkoušela trollit tím, že jsem prohlásila, že lidi honí u horších věcí než je Schindlerův seznam. Jsem se dozvěděla, že nad Schindlerovým seznamem vlastně fapoval každej, včetně Spielberga a proto to tak vypadá. Moje chyba. Omlouvám se.
[2] A  pro všechny dámy je tu Morena Baccarin, coz you either went gay for Inara Serra or you're a fucking liar.

4 komentáře:

  1. A já píča jsem a dala jsem tomu jen dvě hvězdy. Když ten film rozsegmentuji na milion částí, tak každá z nich bude skvělá. Jenže dohromady to naprosto nefunguje. Obzvláště první polovina je poskládaná tak debilním způsobem, že to zabíjí jak dramatickou, tak i komediální složku. Nepochopila jsem, proč tam cpali ty dva X-meny, když pro ně nakonec nic nenapsali. Hudba několikrát zaujala, ale příliš k sobě strhávala pozornost, vtipy se brzy ohrály a neustále boření čtvrté stěny mi za chvíli lezlo na nervy.
    Na druhou stranu oceňuji rating. Už jsem zapomněla, že kdysi existovali i filmy pro dospělé. A jsem ráda, že nejsem jediná, kdo si vzpomněl na Vendettův origin.

    OdpovědětVymazat
  2. Chci udělat komparativní literární analýzu tohohle a yaoi magazínu.

    OdpovědětVymazat
  3. Rimming... Rimming...
    Asi bych měla po vzoru Barta Simpsona nejmíň dvacetkrát napsat na tabuli anebo alespoň do počítače do své speciální random zložky "Už nikdy nebudu vyhledávat na Wikipedii výrazy, které mám aspoň podezření, že opisují sexuální praktiku." Vážně, ten obrázek mně jen při letmém pohledu vyděsil k smrti. Už ani u Nagat není bezpečno... Ale co jsem chtěla od staré yaoistky?

    OdpovědětVymazat

Jménem Nadgalaktické aliance gayfreaků a Temna (N.A.G.A.T.) děkuji všem komentujícím za příspěvek.