2/13/2015

Napsala Nagat | Tagy : ,
Jelikož se Angela bála, že se bude na Advíku nudit, snažila jsem se zorganizovat sraz Lokiho Armády. Kvůli zábavě a taky proto, že ty holky chtěla vidět (a pak poslat zprávu přímo do Asgardského vězení, jestli se může Loki vypustit, nebo ne.)
Bohužel už před odjezdem se ukázalo, že asi bude vytíženější, než se původně zdálo. 
 

Podezření se potvrdilo a Angela Advík strávila vyhýbáním se Mléčným výrobkům a zlým orgům, kteří si s ní chtěli zahrát jakousi ujetou verzi omega Hunger games*, nebo co. "Od mého vstupu do arén...prostoru v okruhu KC Zahrada, jsem se praktiky nezastavila."
Citace pokračuje.
Pak jsem dostala svou ANGELA placku, takže mě lidi poznávali a já mohla ve volné chvíli nasměrovat nějakého osamělého příslušníka Armády k Alexovi, který se celý noc tahal s objednanýma plackama.

Co se placek týče: Byl tam bordel. Já sama nedostala jednu placku, co jsem si objednala, protože... protože si ji někdo vzal přede mnou.
Seznam jsem kontrolovala asi 7x, takže tam problém nebyl. Příště to musím zorganizovat jinak. Fuuh.
Mám pocit, že se ten sraz snad nakonec ani nekonal.
Občas jsem zahlédla pár hrdých příslušníků (tričko, placky, případně mi šlohli mého rozkošného Lokiho, kterého jsem adoptovala), ale nakonec jsem si s žádným členem nepokecala.
Nejdelší konverzaci jsem měla s Mary (protože její Riddler byl super and shit), na kterou jsem narazila, když jsem stalkovala Starka. 
Seriously. Zkuste si někdy vyhýbat se Sýru, oranžovým orgům a přitom NENÁPADNĚ někomu očumovat zadek. Není to nemožné. Ale rozloha KC Zahrady to dost kazí.

P.S.: Myslím, že se to bude hodit do článku o Lokim.
Byly jsme na jídle v KFC, ubohá Elke šla na záchod a můj zrak padl na placku "Loki made me do it". Tak jsme dostaly ďábelský nápad, že vyzkoušíme ten trik z 9gagu. Vezmete uzavíratelné pití z Mekáče, na konec slámky dáte kečup, a pak počkáte až se ubohá oběť napije.
Bohužel jsme měly jen sladkokyselou omáčku ve vaničce (proto jsme to neudělaly nikdy předtím). Dobrá zpráva pro všechny záškodníky:
TY VANIČKY S OMÁČKAMA PLAVOU. Prostě uděláte nahoře díru, strčíte dovnitř brčko, položíte omáčku na hladinu pití, a pak už se jen bavíte, jak se nebohá oběť dusí. 
A mimochodem, nebyli jsme jediní Satani v KFC.
Byli tam i cosplayeři Kuroshitsuji a ti byli vyloženě PURE EVIL.
P.P.S.: Když jsme u Hunger Games. V jedný chvíli jsem zahlédla cosplayerku Katniss. Bohužel jsem zrovna byla na útěku, tak jsem ji nemohla chytit. Kdo mi ji donese, něco dostane. 

 Photobucket


*Narážka na naprosto skvělou povídku. Šlo o AU s Charlesem a Erikem v trochu překrouceném Hunger Games světě. Jednoduše máte HG s 24 dospělými hráči, kteří se mají navzájem zabít a k tomu jim tam pobíhá jeden omegacharakter, se kterým si všichni můžou dělat, co chtějí. Ve výsledku to vypadá tak, že jsou všichni po omeze. A tak vypadal Advík. Všichni vs. Angela. (Až na to, že jejich nekalé úmysly byly trochu jiného rázu.) Takže se omlouvám všem, co se na mě těšili. Asi udělám nějaký sraz přímo pro Lokiho Armádu.

0 Komentáře:

Okomentovat

Jménem Nadgalaktické aliance gayfreaků a Temna (N.A.G.A.T.) děkuji všem komentujícím za příspěvek.