2/13/2015

Napsala Nagat | Tagy : ,
More like Why the fuck I am watching it: Season 3.

           Z důvodů, který sama nerozumím, mám potřebu informovat svět o faktu, že je tu třetí série Kuroshitsuji. Možná nějaká část mého mozku považuje za nutné, či ironické, napsat o každé sezoně tohoto seriálu, aby tak nějak uzavřela kruh blbosti. Na druhou stranu právě rozum mi radí, nehlásit se k žádnému článku staršímu než 5 měsíců.

Kuroshitsuji: Book of Cirkus

           Člověk by čekal freak out kolem další série, ale všichni jsou asi zaujati plaváním. Nebo stále léčí trauma z finále druhé sezony. Každopádně, Ciel je zpátky, s ním i Sebastian a z milosti scénáristů, dokonce i příběh z mangy, takže přestože zápletka pořád není něco, co by se dalo považovat za nějaké extrémní divácké vyžití, alespoň ta blonďatá příšera z druhé série hnije v posledním kruhu Pekla s Joffreym a jemu podobnými.
***
           Ciel je požádán královnou, aby vyšetřil sérii zmizení dětí, která má možná něco společného s cirkusem. Práce s dětmi pro děti. Sebastian přijde s 12%, slovy dvanáctiprocentním, plánem, že nejlepší bude, se infiltrovat do cirkusu jako artista. Existují určité zásady zachování života, například "Nevěř nikomu, kdo říká Sauronovi Annatar, nebo tvrdí, že neplakal u Mostu do země Terabithia. Jo, a taky nikomu, komu jsi upsal svou duši." Ale Ciel, nemaje jiného prstu, kterého by se chytil, nechá démona, aby ho vyhecoval, a návrh přijme. Nastává spousta pro Ciela dramatických situací jako; Absence dortů (ouch), socka hadry (ouch), společné koupele (ouch), manuální práce (ouch ouch) a dokonce občasné rozkazy od Sebastiana (ahahaha). Všechno obohaceno o občasné scény vytržené z doujinshi, které jsme všichni četli.

           Částečně jsem z třetí série nadšená, protože jsem mangu položila před hodně dlouhou dobou. Nějak jsem na ni pod vlivem mnohem více duši-drásajících příběhů zapomněla. Jak řekl můj známý "Kdyby to bylo víc dark a fakt yaoi, tak se i podívám." Aka, když už mám trávit čas čekáním na další kapitolu, tak ať je to plné krve, zrady, čarodějnictví, homosexuality a jiných pekelných nekalostí, které nadšeně adoruji. Takhle alespoň dostanu lepší přehled, protože jsem zůstala jen tak dlouho, abych si udělala obrázek o Cirkus cosplayích, fandomu a hasta la vista.
           Mezi námi. Samotný Kuroshitsuji fandom je velmi zvláštní sekta, která nutně potřebovala přestat už před lety. Ale živena muzikály, live-action filmy, drama cd a mangou natruc evolovala v něco, co bych nechtěla představovat rodičům. "Maminku, tatínku, tohle je Kuroshitsuji, můj nový fandom." Instantní noční můra pro všechny zúčastněné. Jestli hledáte Příčetnost, jste tu špatně. Ale máme fakt hezké hadry. A konec konců, je vedro, tak se nepřemáhejme.

           Book of Cirkus není žádný zázrak, ale nikoho neurazí. Musím přiznat, že jsem se místy dokonce nahlas zasmála, což ovšem z větší části přičítám sedmičce vína. Pokud zrovna nehledáte něco extrémně složitého a máte 20 minut času, nemáte co ztratit. Za zápletku pak můžete považovat fakt, že hlavními hrdinou jou ívl jak kýbl démon / jeho shota oběť, což je v podstatě pro yaoistku takový tahák, jako pro civilistu Nabokovova Lolita. "Já se na to díval kvůli tomu, že tam hraje Jeremy Irons." Já ti to věřím, taky sleduji Kuroshitsuji pro storyline. Cielovi podvazky na ponožky jako náhrada zápletky stačí. Minimálně budete mít po shlédnutí záminku k vytáhnutí všech těch doujinshi a lehce nadprůměrných povídek.
Very shonen
Much plot
No homo

0 Komentáře:

Okomentovat

Jménem Nadgalaktické aliance gayfreaků a Temna (N.A.G.A.T.) děkuji všem komentujícím za příspěvek.