2/13/2015

Napsala Nagat | Tagy : ,

Nějak se očekává, že napíšu report z hetalie dne. A já se ptám proč? To jste všichni tak žhaví vědět, jak jsem si užívala, když jste vy seděli doma na zadečcích? Případně, ti co se také účastnili, chtějí slyšet jak moc je mi s nimi dobře a jak byli pruwesome? No, tak fajn. Udělám to.

"Čau vole. Já jsem YorkTown."
Chceš mě zabít?

Začnu poděkováním bohu (i když by byl možná raději, kdybych se zúčastnila srazu homosexuálních čarodějnic na podporu potratů) za to, že mi poslal Lakneu do Olomouce. Čímž byl problém maminčin problém NikamSamaNepojedeš vyřešen.
Musím se svěřit, že jsem nemohla dospat a vstávala jsem ve 3 ráno, což byla později děsná sranda. Naštěstí se v tělocvičně nalezla malá žíněnka 2 x 5 metrů, na které jsem se Like a Boss vychrápala.
Postřehy: Bylo nás méně než minule. Mnohem méně. Ale právě to z nějakého důvodu prudce zvedlo kvalitu cosplayů, takže prakticky všichni přítomní vypadali naprosto božsky a... Na co si to hraju? "Všechny přítomné vypadaly...", protože jak řekl nevinný procházející civilista, ve věku asi 16 let, jedné z čumilek: "...hele, já bych se k ním klidně přidal. Všechno jsou to holky." Přidej se maličký. Ale pak už není cesty zpět.

http://27.media.tumblr.com/tumblr_lthhg4EBGt1qkgr6go1_400.gif

"Žena je slabá bytost, která když se vdává, má obětovat svému muži svou vůli."
(Honore de Balzac)
A proto už je mrtvý.

Další postřeh. Já trochu počítala s tím, že se budu muset v tělocvičně zout. Ale nezabránilo mi to, vzít si Lotyšské ponožky pro štěstí. Takže jsem pak vypadala děsně funny. Ale když jsem se rozhlídla, nebyl tam nikdo, kdo by v ponožkách vypadat hustě, aneb... Cosplayeři, když děláte někoho strašně badass, máte kanady, 2 metry, krutopřísný pohled, stahovák z Ameriky, dokonalý ívl roleplaying a pak vytasíte růžové ponožky s Snoopíkem. Shit.

Jinak... organizace... ok, mám zase říkat slovo pruwesome? Tělocvična byla kousek a bylo v ní teplo. Niggas, teplo! Topení! Ale hlavně.. ty deskový hry! Nechcete je prodávat ve velkým? Hlavně ty dostihy a sázky! Snažily jsme se je nějak děsně vtipně pojmenovat, ale skončily jsme u chabého Staň se Světovládcem a Staň se bordelmamou. Takže nic.

http://media.tumblr.com/tumblr_lt62opTKvo1r0xcfs.gif
Já, když žebrám o jídlo.
V jakémkoli cosplayi

Zase mě lidi nakrmili a napojili. Hahah! Děkuju. Já vím, jsem socka. Pardon.
Což taky souvisí s mým roleyplaingem... TaTarKa! S blond!Čínou jsme založili švýcarskou socka-unii.
Kdo nás neviděl, nepochopí.
A my doufáme, že nás neviděl nikdo.
Jo, zažila jsem první kontakt se scones. KCHRRRRRRRRR... Jako, jsou dobré, ale málem jsem se jimi zadusila.

http://media.tumblr.com/tumblr_lt62pkNKoA1r0xcfs.gif

Prostě a jednoduše, miluju vás. A když jsem přijela po 5ti hodinách cesty domů, vyzařovala jsem endorfiny a byla jsem děsně happy, i když jsem vypadala, jako dost solidní, I-08.

Jo a poslední věc. Koukala jsem na fotky. Měla jsem stahovák, ale furt sjížděl. Zjišťuji, že by bylo prakticky stejný, kdybych ho neměla.

0 Komentáře:

Okomentovat

Jménem Nadgalaktické aliance gayfreaků a Temna (N.A.G.A.T.) děkuji všem komentujícím za příspěvek.