2/13/2015

Napsala Nagat | Tagy : ,

 

Pravděpodobně nejdelší článek v historii tohoto blogu.

 Takže nejprve moralizující povinnost.
Jmenuji se Nagat a můj blog je zakázán ve 28 státech USA jsem nový Mirek Dušín.
Opravdu nemám ráda nezletilé, co se na festy jezdí ožrat a případně si zasouložit.
Jedna slečna se vyjádřila: "Doufám, že tu najdu super kluka :) nějakýho mazlíka se kterým se budu moct tulit pod peřinkou a
dívat se na anime." Ugh. Holka... Buď si dilina a tím mě sereš, nebo máš větší štěstí než já, a tím mě sereš ještě víc.

http://i569.photobucket.com/albums/ss138/makalosbu/NOSEBLEED__by_starryducky.jpg"Já nejsem opilá! Já nepiju! Já jen tak vypadám! A teď si vem, co kdybych BYLA opilá!"

Druhá povinnost. Miluju originální hetalia-grupu. Ano, miluju ji.
A ano, vím, že se říká, že máme typické znaky fašistické organizace (Klid ženské. Tento výrok se netýkal cosplayů, ale uzavřenosti).
Možná fakt vypadáme netykavě, ale všichni jsou to fajn lidi.
Svatba, tělocvična, akce kino a těžký niggas na lavičce... You make my life.

"Hmhm..podrbu se na zadku a obejmu Maďarsko..to je dobrý plán."-Hetalie vás naučí strategii!

***

A teď k mým zážitkům.
Cesta proběhla asi tak, že jsem po třech schodech nastoupila do vlaku. Vystoupila jsem po dvou a pak jsem zakopla... Whatever.

V pátek se to se mnou dalo přežít, ale v sobotu jsem měla nervy někde, protože se blížila jistá přednáška a vypadalo to, že na ni nedorazím... a taky jsem nebyla schopná mluvit... Prostě jsem se rozhodla, že si dám kafe.

Poznámka č. 1: Nagat je typickým zástupcem živočichů, kteří nesnesou kofein. Když si minule dala Big Shock nespala 28 hodin a poslední dvě hodiny chodila kolem spících lidí a mlátila je lžící. Dalšími vedlejšími efekty jsou: Třepání se jako Lotyšsko. Výdej energie jako v jaderné elektrárně a následný černobylský zkrat. Enormní vtipnost. A v nejhorším případě zvednutí a klesnutí krevního tlaku, což má za následek například nosebleed.

 

Můžete hádat, co se stalo.
Půlku přednášky si nepomatuju, ale prej to lidi bavilo. Každopádně se omlouvám za ten průtah...
A to jsem se nedostala, ani k pairingu Viggo Mortensen/Orgando Bloom z období Třetí Říše, ani k Zikmundu Freudovi a ani k tomu blbýmu Emminemovi! Ach jo. To měl být jeden z hřebů přednášky. A taky jsem zapoměla papír, přeskočily se slajdy se zdroji a další milion věcí.

Super Turbo Zoom Puddi Puddi Giga Puddi Maido útok!

Naštěstí očekávané problémy přišly až po skončení.
Upozornění: Následující příhody napsal život. Nejsou smyšlené, ale zkoušet byste je neměli. A nedávejte Nagat kafe!
Veselá historka o ztrátě krve a štastném kanálovém upírovi.

http://i912.photobucket.com/albums/ac329/AxisPowersHetalia1/England%20x%20Scotland/38129_119183574794534_100001086766650_106755_894419_n.jpgSedí si tak (Nagat)Fail!Anglie cosplayi na Pain it white a říká si "Vole, nespi. Nespi, ty vole, zabal to až po Dědečkovi Římovi, vole. Vole, kurva, nechrápej, říkám!" Následuje scéna, kdy Francie posílá vzdušný polibek na diváky a jeden ubohý usínající coplayer z toho dostal nosebleed. Příliš silný nosebleed. Zasral 3 kapesníky od (Yami)Skotska a uniformu, takže se Anglie vydal zastavit krvácení na záchod. Skotsko ho následovalo, čistě proto, aby mu bratříček ze ztráty krve neomdlel. Iggy měl sváteční uniformu, která byla mimo jiné půjčená, takže se rozhodli, že si ji sundá. Jenže Anglie měl plné ruce práce. Je docela těžké menstruovat z nosu přímo do umyvadla, takže mu byl Skotsko nucen to sako sundat.
Když Anglie zvednul hlavu a kouknul do zrcadla, uvědomil si, jak zajímavě tato scéna vypadá. Pokud máte trochu zvrhlé představivosti, dokážete si to představit asi na 60%. "Vzpomínáš jak jsme před tejdnem řešily, že máš ráda, když se uke dívá do zrcadla, jako v Okane ga nai? He..he...hehehe..." "Doprčic! Nesměj se! Už tak to nejde sundat!"

Kurde, to vypadá jako fakt pitomá SA povídka. Živote, proč kurvíš tak dobrý pairing?
Military yaoi je hovadina ze tří důvodů. 1. Pásky jsou nerozepnutelné. 2. Knoflíky jsou neurvatelné. 3. Látka uniforem je nezmačkatelná. Zapamatujte si to.

Když jsem asi po pěti minutách zastavila krvácení, bylo mi blbě. Ale už jsem byla v horším stavu.

"Jsem silná a nezávislá žena! Za 14 dní je mi 18!" "..." "..." "..." "Postarejte se o mně někdo, prosím!"

Bohužel jsem slíbila, že ten den budu spát v kině. A ikdyž se o mně Meff, Suwa a Eirwen moc hezky staraly (Tak tohle vidíte na Hurt/Comfort!!!), tak jsem byla za chvíli bílá a pak mi odumřely ruce... "Ty seš studená! Uplně studená!"
Meff, to bylo tím, že jsem přišla z venku, ale já jsem ráda hýčkaná, tak jsem tě nechala u toho, že umírám.

Prostě děsná čurina.. Čekaly jsme až skončí Lovely Complex –on se tak fakt někdo smál O.O–abychom mohly jít spát do kina. To byly nejsurrealističtější minuty mého života.

Některé důležité a zlomové myšlenky jedné ráno:http://i822.photobucket.com/albums/zz142/PandoraAgent_007/Hetalia%20Desktop/1260840258995-1.jpg
"Ha. Mám to." "Pusť to." "He? Ale ne... Mám myšlenku.´" "Pusť ji." "Hováde. Mám sanity tři tečky." "Brrr Amnesia. Takhle v noci." "Mám petroleku. Tady." *zapne lampu* "Připadám si jako moucha, co lítá kolem lampy..." "Co by se stalo, kdyby lampy lítaly kolem much?"

"Heeeeeeee... Heeeeeee...." "Heeeeeee...." "Heeeeee..." "Kuře." "Heeeeeeee..." "Heeeeeeeee...."

"Já přestávám artikulovat." "To už si přestala před hodinou."
*půl hodina ticha* Eirwen: "Já by som chtěla být slon." *půl hodina ticha*

"Mohly by jsme jít na DDR..." "..." "Víte, jak by jsme teď slákaly?" "Rukama."

-Přibližně v této chvíli prolítla okolo Taylor a Nime a vysílaly energii do okolí. Nechápu to. To asi bude umění. A nebo těžké drogy. Jako třeba Samci a Podobně-
"Teď mi došlo, že je po půlnoci! Hidekaz má narozky! ........... No tááák. Trochu nadšení!" "Já jsem nadšená... ale nemám sílu to projevit. Stačí, když budu houkat jako sova?" "Jo." "Hůůůůů. Hůůůůůůůůůůůůůůůů. Hůůůůůůů." "Proč nehoukáš?" "Asi budu zvracet únavou."

"Co může být ve 2 ráno lepší, než studený hranolky?" "Polštář?" "Tma?" "Klobása?"

Jinak celý fest mi přišel organizečně dobrý, přednáškově výborný... Teda jako ty dvoje titulky k Hetalii... Tytyty orgu jeden. >3 *ale je ráda*
Co se týče cesty zpátky, tak ta byla psycho... A skvěle se k ní hodí, TO amv, které už všichni znají. Ano... Přesně TO.

 

 

Edit: Bratříček Skotsko by chtěl připoměnout, že zachránil nebohému Anglii život, když vypral tu uniformu, co byla totálně zasraná od krve.
A žádá soucit s tím, že si musel kleknout, když sundával pásek, protože je minimálně o půl metru vyšší.

 

0 Komentáře:

Okomentovat

Jménem Nadgalaktické aliance gayfreaků a Temna (N.A.G.A.T.) děkuji všem komentujícím za příspěvek.