10/11/2015

       Nemyslím si, že budu v nejbližší době aktualizovat, protože real life je zlo a pokud nečtete epickou trollvídku, na které se podílím*, nebo nechcete recenzi na Dishonored, nemám vám, co nabídnout. Pokud chcete recenzi na Dishonored, doporučuji počkat si na dvojku, pak to odpálím i se svýma státnicema. V současné době nemám ani čas provozovat prostituci za knihy, duh.

       Každopádně mnohem důležitější je, že mě někdo nominoval na Blogerku roku!
Dobře, možná jsem se snažila lidi postrčit, aby to udělali, ale i kouzlo ironie někdy potřebuje pomoc z venčí. Kdo pro mě nebude hlasovat, je srab.

Hlasujte zde

Edit: Chtějí email a telefonní číslo. Email musí být pravý, protože z něho potvrzujete hlas. Ale číslo je volný jak shotovy kraťásky, napište tam 123456789, nebo mobil své staré učitelky, who the fuck cares.

Proč hlasovat pro Nagat:
  • Je to Nagat
  • Nagat je úžasná
  • Kdo nehlasuje pro Nagat, je srab
  • Prosím
  • Když se opiju, docela slušně imituju Yolandi Vi$$er. Není to tak těžký, když jste hobit.
  • Vy víte, že to chcete. Představte si tu situaci. Vaše Nagat z Jeseníku, na večírku mezi blogery, kteří vedou beauty blogy a beauty vlogy a "celebritami." Nestíhám si sice ani oholit nohy, ale chci všem dokázat, jaký mám vlohy. I když se neumístím, bude to jako v těch nejlepších fanfikcích. Dovnitř a ven. Mysleli jste si, že váš dalish inquisitor byl mírně mimo svou classu na plese v Orlais? Nagat do Prahy! Takhle vypadá peklo.

       Jen lituju, že nedělám vlogy. Kdybych vyhrála video sekci, měla bych půlroční angažmá na Óčku.
Za rok nominujem Hintzáka.

*Čtěte naši trollvídku. Je tam Ency. Ency je kniha.

8 komentářů:

  1. Fuck yea máš to tam :D konečně mohu využít svých asi deseti mailů (na základce byla nuda no) a vlivu na pár civilů, před kterýma neustále cituju tvůj blog
    #Nagat_na_hrad #bezrudýchtrenýrek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen s rudými trenýrkami! Ať žije předseda Mao tisíc let!
      http://vrakobor.kvalitne.cz/op2.htm

      Vymazat
    2. Jak jsem mohla zapomenout na předsedu Maa?
      To bude asi z toho benzínového opojení. Jsem si říkala proč mám ve vlasech sponu se vzorem srpu a kladiva.
      Čest práci Nagat, a tobě na ten hrad slavnostně pořídíme i rudou podprsenku.

      Vymazat
  2. Taky jsem hlasovala. Nagat je nejlepší a já nejsem srab :). Vrabčák

    OdpovědětVymazat
  3. Je to tam. A oficiálně nejsem srab.

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasovala jsem pro tebe, a jestli nevyhraješ, ztrácím víru ve svět (Počkat, ten už je doomed. Ale i tak.).

    OdpovědětVymazat
  5. Kdy bude další kolo, tentokrát to rozjedeme ve velkým. :)

    OdpovědětVymazat

Jménem Nadgalaktické aliance gayfreaků a Temna (N.A.G.A.T.) děkuji všem komentujícím za příspěvek.